Сьогодні комп'ютер не є недоступною розкішшю, про яку колись доводилося лише мріяти. Майже кожний батько, готовий придбати його своїй дитині, аби тільки його чадо виросло грамотним, освітнім, що легко орієнтується в інформаційному полі. Однак здебільшого лише деякі учні використовують комп'ютер у навчальних цілях. В основному лише для того, щоб пограти в різні віртуальні ігри, щоб “закачати” реферат або іншу текстову роботу або використовують його як друкарський засіб.
Сьогодні застосування комп'ютерних технологій в освіті представляється природним й необхідним, тому важливою задачею сучасного вчителя є показати учням можливості ІКТ. У зв'язку із цим виникають питання, пов'язані з найбільш ефективним застосуванням ІКТ при навчанні.
Використання комп'ютерних моделей дозволяє розкрити істотні зв'язки досліджуваного об'єкта, глибше виявити його закономірності, що, в остаточному підсумку, веде до кращого засвоєння матеріалу. Учень може досліджувати явище, змінюючи параметри, порівнювати отримані результати, аналізувати їх, робити висновки.
Використання анімації й звукового супроводу в навчальних програмах впливають на кілька каналів сприйняття того, кого навчають, (аудіальний, кінестетичний, візуальний), що дозволяє при навчанні враховувати особливості кожного учня.
Комп'ютерні технології істотно підсилюють мотивацію вивчення різних предметів, у тому числі й математики, підвищують рівень індивідуалізації навчання, інтенсифікують їхню діяльність.
Використання ІКТ у своїй діяльності як учителя умовно я поділяю на чотири напрямки: теоретична підтримка курсу, створення презентацій до уроків і позакласних занять, проектна діяльність учнів, контроль знань.
Доповідь на тему: "Використання комп'ютерних технологій на уроках математики"
А ти використовуєшь ІКТ на роботі?
Я це роблю так:
Презентація "ІКТ на моєму робочому місті"
Конспект урока з використанням ІКТ з теми: "Числові послідовності"( 9 клас, алгебра)