Інформаційні технології на моєму робочому місті

Моє знайомство з комп'ютером у школі, навряд чи можна назвати приємним або продуктивним. Я, як і багато хто в той час, безумно боялася нажати яку-небудь “не ту” кнопочку й вивести з ладу дорогий апарат. ВУЗ також, не змінив мого відношення до цієї незрозумілої для мене машини, що лякала мене своїми програмами, але час йшов і він, цілком виразно диктував, переглянути моє відношення до цієї чудо - техніки. Так, крок за кроком, використовуючи його спочатку лише як друкарську машинку, я стала осягати ази комп'ютерної грамотності. Вникаючи й вивчаючи все більше й більше різноманітних програм, використовуючи його переваги в усіх напрямках своєї роботи.
Сьогодні комп'ютер не є недоступною розкішшю, про яку колись доводилося лише мріяти. Майже кожний батько, готовий придбати його своїй дитині, аби тільки його чадо виросло грамотним, освітнім, що легко орієнтується в інформаційному полі. Однак здебільшого лише деякі учні використовують комп'ютер у навчальних цілях. В основному лише для того, щоб пограти в різні віртуальні ігри, щоб “закачати” реферат або іншу текстову роботу або використовують його як друкарський засіб.
Сьогодні застосування комп'ютерних технологій в освіті представляється природним й необхідним, тому важливою задачею сучасного вчителя є показати учням можливості ІКТ. У зв'язку із цим виникають питання, пов'язані з найбільш ефективним застосуванням ІКТ при навчанні.
Використання комп'ютерних моделей дозволяє розкрити істотні зв'язки досліджуваного об'єкта, глибше виявити його закономірності, що, в остаточному підсумку, веде до кращого засвоєння матеріалу. Учень може досліджувати явище, змінюючи параметри, порівнювати отримані результати, аналізувати їх, робити висновки.
Використання анімації й звукового супроводу в навчальних програмах впливають на кілька каналів сприйняття того, кого навчають, (аудіальний, кінестетичний, візуальний), що дозволяє при навчанні враховувати особливості кожного учня.
Комп'ютерні технології істотно підсилюють мотивацію вивчення різних предметів, у тому числі й математики, підвищують рівень індивідуалізації навчання, інтенсифікують їхню діяльність.
Використання ІКТ у своїй діяльності як учителя умовно я поділяю на чотири напрямки: теоретична підтримка курсу, створення презентацій до уроків і позакласних занять, проектна діяльність учнів, контроль знань.

Доповідь на тему: "Використання комп'ютерних технологій на уроках математики"

А ти використовуєшь ІКТ на роботі?

Я це роблю так:

Презентація "ІКТ на моєму робочому місті"

Конспект урока з використанням ІКТ з теми: "Числові послідовності"( 9 клас, алгебра)